Slagerij De VleespotWesley Koehorst, eigenaar van Scharrelslagerij De Vleespot in Haarlem: “De wereld van de versondernemer verandert momenteel razendsnel. Als je als versspecialist nu niet de juiste keuzes maakt en klanten geen gebruiksvriendelijke online besteloplossing aanbiedt loop je omzet en klanten mis. Kijk naar de V&D en Blokker.

Ik ben blij dat Shopforce op mijn pad kwam met een gemaksoplossing voor verswinkels. Ik heb net een Facebook actie gedaan waarin ik drie waardecheques van € 15 weggeef, te besteden in de webshop. Gratis stellen ze drie couponcodes voor me in die ik weg kan geven. Top.

Mensen bestellen bij ons hoofdzakelijk losse vleesartikelen online. Ik bezorg gratis aan huis bij bestellingen van minimaal € 30. Bijna alle bestellingen hier zijn bezorgbestellingen. Het gemiddelde bestelbedrag bij ons is € 54.

Consumenten kunnen bij levering aan huis betalen via een mobiel pinapparaat.Ze bestellen dus vaak ook extra, waardoor het interessant voor ons is.

Het leuke is dat nieuwe klanten mij nu ook beginnen te vinden. Ik kijk met vertrouwen naar de toekomst. Ik groei maandelijks met het aantal online bestellingen. De eerste maand 18 bestellingen, de tweede maand 23 en in juni 28 bestellingen.

Ik kan zelf eenvoudig mijn webshop promoten via Facebook en website en Shopforce gaat de webshops van alle deelnemende verswinkels landelijk promoten via VersBesteld.nl. We versterken elkaar en dat is hard nodig.

Je hoeft geen raketgeleerde te zijn, aldus Wesley, om te begrijpen dat nog veel meer mensen de komende jaren online boodschappen doen. De verswinkels die nu op de juiste trein springen gaan profiteren van de veranderende behoefte van consumenten en van de investering die Shopforce doet voor verswinkels.”

Category:
Nieuws