Platform

De schaalbare, modulaire en flexibele Shopforce® digitale netwerk-infrastructuur om vraag en aanbod via decentrale digitale markten, opnieuw of verbeterd, te kunnen verbinden wordt als dienst aangeboden. Dit betekent dat jezelf als lokale leverancier niet technisch hoeft te zijn of een programmeur in hoeft te schakelen om updates door te voeren of apart moet betalen voor de hosting. Bovendien ontzorgt Shopforce® lokale (voedsel) leveranciers bij het beheer van de webshop, zodat je als (voedsel)aanbieder kan blijven concentreren op datgene waar jij goed in bent.

Elke lokale leverancier betaalt Shopforce® een eerlijke commissie per bestelling of reservering en ontvangt daarvoor een kant-en-klare gebruiksvriendelijke webshop inclusief functioneel beheer, hosting, updates en support. Elke webshop kan gepubliceerd worden op een Digitaal Dorpsplein en/of landelijke portalen. Koppelingen met bijvoorbeeld betaalsystemen zijn automatisch in de software inbegrepen. Shopforce® richt zich blijvend op innovatie van de software.

Het digitale dienstverlening is volledig toegesneden op de praktijk van toekomstbestendige boeren, toekomstbewuste ambachtelijke versspeciaalzaken en horeca ondernemers en voorziet onder andere in de volgende functionaliteit:

  • Elke webshop, Digitaal Dorpsplein of landelijk portaal is als App op het startscherm van mobiele apparaten te gebruiken door consumenten
  • Chat app om online bestellingen op te ontvangen (naast per e-mail) en laagdrempelig te communiceren met support medewerkers
  • Bonnenprinter voor eenvoudige verwerking van bestellingen in een eventuele keuken
  • Verbinden van webshops van ondernemers (lokaal netwerk), zodat consumenten in één keer online kunnen bestellen en betalen bij meerdere lokale aanbieders tegelijk
  • Fototaartfunctionaliteit (bakkers), online garderobenummering voor kerst (slagers, bakkers), borg, voorraadbeheer verhuurartikelen, productielijsten etc.

Koppelingen

Het Shopforce® systeem heeft digitale koppelingen met systemen van derden, zoals (duurzame) logistieke dienstverleners als fietskoeriers en leveranciers van klantloyaliteitssystemen. Geïntegreerde informatie- en communicatietechnologie is noodzakelijk om vraag en aanbod succesvol bij elkaar te brengen en betrokken eindklanten te creëren.