Fijne feestdagen na records!

Terwijl het aantal online bestellingen bij onze klanten ondertussen naar nieuwe recordhoogten wordt gestuwd, wensen wij je fijne feestdagen en een heel gelukkig 2018!

Fijne feestdagen! (12)

 

 

 

 

 

 

 

e-Printer bespaart u tijd

Gemak dient de ondernemer

Nu het aantal online bestellingen in de decembermaand fors gaat toenemen bespaart u veel tijd als bestellingen al uitgeprint voor u klaarliggen.

Koop daarom deze HP e-Printer betrouwbaar bij Bol.com en stuur een e-mail naar [email protected] zodra u de printer heeft geregistreerd bij HP.

Wij koppelen de printer aan uw account en sturen vervolgens bestellingen ook rechtstreeks naar uw e-printer, die het direct op A4 formaat voor u uitprint.

Schermafbeelding 2017-10-30 om 14.46.18

Maak het compleet met gratis chatApp van Shopforce

Dat bestellingen automatisch uitgeprint worden is gemakkelijk en tijdbesparend. Maak het helemaal af met de gratis chat App. We sturen u dan direct een bericht op uw mobiel of tablet zodra een bestelling is geplaatst. Koppel er een alarm aan en u en uw personeel weten direct dat er een bestelling is geplaatst.

Stuur uw 06-nummer naar [email protected] en wij sturen u instructies hoe de App te downloaden.

Uw voordelen

  • tijdbesparing: nooit meer handmatig bestellingen uitprinten
  • gemak: A4 prints liggen klaar voor verwerking
  • vanaf elke plek ter wereld een printje sturen naar de e-printer op de zaak
  • ideale combinatie met de gratis chat App

Een nieuwe fase. Een nieuwe huisstijl.

Shopforce staat aan de vooravond van een nieuwe fase in haar missie om lokale leveranciers online op de kaart te zetten bij de consument en het aantal online bestellingen op te voeren voor deelnemers.

shopforce

Veel interessante ontwikkelingen in 2018

Met een nieuwe huisstijl moderniseren we tevens de marketingportalen en voegen we komend jaar nieuwe functies toe aan de webshops die het bestelgemak verder zullen vergroten.

Houd onze berichten de komende tijd dus in de gaten!

Slagerij De Vleespot gaat succesvol met de tijd mee

Slagerij De VleespotWesley Koehorst, eigenaar van Scharrelslagerij De Vleespot in Haarlem: “De wereld van de versondernemer verandert momenteel razendsnel. Als je als versspecialist nu niet de juiste keuzes maakt en klanten geen gebruiksvriendelijke online besteloplossing aanbiedt loop je omzet en klanten mis. Kijk naar de V&D en Blokker.

Ik ben blij dat Shopforce op mijn pad kwam met een gemaksoplossing voor verswinkels. Ik heb net een Facebook actie gedaan waarin ik drie waardecheques van € 15 weggeef, te besteden in de webshop. Gratis stellen ze drie couponcodes voor me in die ik weg kan geven. Top.

Mensen bestellen bij ons hoofdzakelijk losse vleesartikelen online. Ik bezorg gratis aan huis bij bestellingen van minimaal € 30. Bijna alle bestellingen hier zijn bezorgbestellingen. Het gemiddelde bestelbedrag bij ons is € 54.

Consumenten kunnen bij levering aan huis betalen via een mobiel pinapparaat.Ze bestellen dus vaak ook extra, waardoor het interessant voor ons is.

Het leuke is dat nieuwe klanten mij nu ook beginnen te vinden. Ik kijk met vertrouwen naar de toekomst. Ik groei maandelijks met het aantal online bestellingen. De eerste maand 18 bestellingen, de tweede maand 23 en in juni 28 bestellingen.

Ik kan zelf eenvoudig mijn webshop promoten via Facebook en website en Shopforce gaat de webshops van alle deelnemende verswinkels landelijk promoten via VersBesteld.nl. We versterken elkaar en dat is hard nodig.

Je hoeft geen raketgeleerde te zijn, aldus Wesley, om te begrijpen dat nog veel meer mensen de komende jaren online boodschappen doen. De verswinkels die nu op de juiste trein springen gaan profiteren van de veranderende behoefte van consumenten en van de investering die Shopforce doet voor verswinkels.”

Keurslager Kamphuis scoort online met Shopforce

Keurslager Gerben Kamphuis maakt sinds kort gebruik van het e-commerce platform van Shopforce, scoort direct gemakkelijke omzet en roept collega’s op tot deelname. 

Gerben Kamphuis foto

In eerste 6 weken € 5.131,54 online omzet

Gerben Kamphuis, Keurslager in Hellendoorn, ontvangt sinds begin mei online bestellingen via de website, Facebookpagina en via VleesBesteld.nl en VersBesteld.nl. In een dikke maand is € 5.131,54 online omzet gerealiseerd met 62 bestellingen.

Gerben Kamphuis: “Het fijne is dat het me allemaal veel tijd bespaart omdat klanten zelf bestellen en het nieuwe klanten genereert die mijn webshop vinden via één van de vele kanalen. Die gaan voor bestelgemak.

De promotie van de webshop verzorg ik zelf door regelmatig in berichten op Facebook de webshoplink er bij te vermelden. Dat werkt heel effectief.

Door de eenvoudige wijze van producten bij elkaar klikken kunnen klanten snel een bestelling plaatsen. Gemak dient de mens.”

Gerben Kamphuis laat binnenkort ook losse vleesartikelen toevoegen aan de webshop nu Shopforce bij andere slagers ziet dat steeds meer mensen grote hoeveelheden vlees bestellen.

Gerben: “Shopforce is een specialist in het gebruiksvriendelijk online aanbieden van versproducten. Je merkt aan alles dat ze al 17 jaar succesvol online toepassingen bedenken en ontwikkelen.

Collega ondernemers roep ik daarom op gebruik te maken van de diensten van Shopforce, zodat Shopforce via VersBesteld.nl de landelijke marketing van verswinkels kan opvoeren. Geen vaste kosten, een mix van eigen promotie en centrale promotie en uitstekende snelle service.

Online bestellen draait uiteindelijk om gebruiksvriendelijkheid én promotie. Als een bereikte klant online zijn doel niet snel kan bereiken is de klant met één klik alsnog weg naar de online supermarkt. Shopforce begrijpt dat alles om de klant draait. Volg de instructies van Shopforce op en je scoort direct meer gemakkelijke omzet.”

Shopforce goes fast(food)

Ken jij een horeca ondernemer in jouw buurt?

Naast de versbranche gaat Shopforce haar bewezen e-commerce oplossing aanbieden aan afhaal- en/of bezorgrestaurants. De eerste 25 aanmelders mogen de oplossing de eerste 3 maanden gratis gebruiken. Ken jij een snackbar, Chinees restaurant, pizzaria, sushibar of shoarmazaak die op zoek is naar een betaalbare totaaloplossing? Breng een horecagelegenheid aan en we activeren gratis de webshop-in-Facebook functie voor jou.

Waarom

Veel horecagelegenheden bieden nog geen online bestelfunctionaliteit aan omdat grote marktpartijen uitsluitend de bezorgoptie aanbieden of te hoge commissies rekenen. Shopforce biedt nu de oplossing. Een afhaal- en/of bezorgwebshop om via eigen kanalen (website en Facebook) te promoten én centrale promotie via marketingwebsites.

Naast een webshop die een snackbar, pizzeria, chinees restaurant, shoarmazaak of sushibar ontvangt, voor koppeling aan eigen website en Facebook, promoten we elke horecagelegenheid op centrale marketingwebsites als:

Meer informatie

Wil je meer informatie? Ga naar de speciale pagina voor horeca ondernemers of vul dit formulier in en wij nemen contact met je op.

Over Shopforce

Shopforce is een innovatief e-commerce servicebedrijf dat met slimme technologie kostenefficiënte totaaloplossingen levert aan (groepen) lokale leveranciers. Ga naar onze Facebookpagina om recent opgeleverde webshops te bekijken of naar www.shopforce.nl voor meer informatie.

Nieuw: voorraadstatus in webshop

Veel leveranciers geven klanten bij een bestelling een barbecue, partypan, smulsteen of andere artikelen met een beperkte voorraad in bruikleen, al dan niet met borg. Of verhuren artikelen. Leveranciers met een webshop via Shopforce kunnen nu de actuele voorraad tonen in de webshop (zie plaatje boven). Ook telefonische bestellingen of reserveringen in de winkel worden direct van de voorraad gehaald, zodat online klanten altijd weten waar ze aan toe zijn.

Gratis bij servicepakket
Shopforce biedt verschillende servicepakketten. Van gratis tot betaald. Deze nieuwe functionaliteit past binnen servicepakket ‘Promotie’. De voordelen van een servicepakket ‘Promotie’ (€ 300,- per jaar/€ 25 per maand) zijn onder andere:

  • garantie dat helpdeskwijzigingen snel worden verwerkt, zodat webshop altijd actueel is
  • wekelijkse aanbiedingen worden door helpdesk geplaatst, zodat aanbiedingen in winkel en webshop altijd synchroon lopen
  • voorraadstatus is online zichtbaar, zodat u achteraf geen ‘nee’ hoeft te verkopen
  • uw webshop plaatsen wij binnen uw Facebookpagina, zodat volgers direct binnen uw Facebookpagina kunnen bestellen
  • binnenkomende bestellingen naast e-mail ook via de Shopforce chatbot App, zodat u altijd en overal direct op de hoogte bent

Interesse? Of uw bestaande servicepakket upgraden? Neem contact met ons op via (085) 888 33 95 of mail naar [email protected].

Nog geen klant?
We hebben al meer dan 500 leveranciers welkom mogen heten. Wilt u ook bijblijven met de laatste technologische ontwikkelingen en uw klanten een uitstekende online service bieden op meerdere markten tegelijk (webshop, webshop-in-webshops, uw Facebookpagina, Versbesteld.nl, Broodbesteld.nl, Vleesbesteld.nl, Visbesteld.nl, etc.)?

Schrijf u dan hier in en ontvang binnenkort gratis een kant-en-klare professionele webshop voor koppeling aan uw website en heel veel meer.

Nieuw: Shopforce chatbot

Shopforce loopt voorop in de toepassing van nieuwe technieken. Vandaag lanceren we de Shopforce chatbot. Wat dat is?

Een chatbot is een geautomatiseerde gesprekspartner. Een samenvoeging van ‘chat’ en ‘robot’.

Directe notificatie van bestelling
We starten de Shopforce chatbot met directe notificatie van een binnenkomende bestelling op uw mobiele telefoon (zie onder). U hoort een bestelling binnenkomen en ziet direct alle details van een bestelling.

Voorwaarden
Verswinkels met een servicecontract kunnen gratis gebruik maken van deze nieuwe functionaliteit. Een servicecontract is er al voor slechts € 150,- per jaar. Hiervoor:

  • houden we uw webshop up-to-date
  • kunt u couponcodes in laten stellen om uw omzet te vergroten
  • plaatsen we u webshop binnen uw Facebookpagina
  • ontvangt u notificaties van een binnenkomende bestelling via de Shopforce chatbot

Hoe het werkt
Stuur een e-mail met uw mobiele telefoonnummer o.v.v. ‘chatbot’ naar [email protected]. Wij stellen uw mobiele nummer in, u ontvangt vervolgens instructies om de chatbot App te downloaden op uw mobiele telefoon, tablet, laptop of desktop.

Reageer vandaag nog en ontvang voortaan alle details van online bestellingen, naast per e-mail, ook via de Shopforce chatbot App.

Nog geen servicecontract?
Neem contact met ons op via (085) 888 33 95 of mail naar [email protected] voor meer informatie.

Nog geen klant?
We hebben al meer dan 500 verswinkels welkom mogen heten. Wilt u ook bijblijven met de laatste technologische ontwikkelingen en uw klanten een uitstekende online service bieden op meerdere markten tegelijk (webshop, webshop-in-webshops, uw Facebookpagina, Versbesteld.nl, Broodbesteld.nl, Vleesbesteld.nl, Visbesteld.nl, etc.)?

Schrijf u dan hier in en ontvang binnenkort gratis een kant-en-klare professionele webshop voor koppeling aan uw website en heel veel meer.

Nieuw: webshop ook binnen Facebook

Nieuw: bestellen binnen Facebook

Vanaf nu is het mogelijk de webshop te koppelen met Facebook! Niet alleen met een link, maar uw assortiment rechtstreeks te bekijken en te bestellen binnen uw Facebookpagina.

Kijk hier hoe het werkt bij collega verswinkels (let op: Facebook toont webshop alleen op laptop of pc):

Maak gebruik van deze mogelijkheid en bied ook uw volgers het gemak van online bestellen binnen Facebook!

Up-to-date betekent meer bestellingen
Verswinkels met een servicecontract kunnen gratis hun webshop met Facebook laten koppelen. Een servicecontract is er al vanaf slechts € 150,- per jaar. De voordelen van een servicecontract zijn onder andere:

  • uw webshop is altijd up-to-date en dus betrouwbaar
  • een webshop die actueel is ontvangt meer bestellingen
  • u kunt couponcodes in laten stellen om uw omzet te vergroten
  • bekijken en bestellen van uw producten binnen uw Facebookpagina

Neem contact met ons op via (085) 888 33 95 of mail naar [email protected] om uw producten online goed te verkopen.

Nog geen klant?
We hebben al meer dan 500 verswinkels welkom mogen heten. Wilt u ook bijblijven met de laatste technologische ontwikkelingen en uw klanten een uitstekende online service bieden op meerdere markten tegelijk (webshop, webshop-in-webshops, uw Facebookpagina, Versbesteld.nl, Broodbesteld.nl, Vleesbesteld.nl, Visbesteld.nl, etc.)?

Schrijf u dan hier in en ontvang binnenkort gratis een kant-en-klare professionele webshop voor koppeling aan uw website en heel veel meer.

Recordaantal online kerstbestellingen

naamloze-tekening-6

Recordaantal online kerstbestellingen voor verswinkels

Shopforce registreerde 4x meer!! online kerstbestellingen voor verswinkels met een kant-en-klare webshop via Shopforce (en vindbaar zijn via o.a. Versbesteld.nl, Visbesteld.nl, Vleesbestel.nl, BroodBesteld.nl).

In 2017 kunnen leveranciers nieuwe functionaliteit en diensten verwachten die leveranciers nog meer tijd besparen en de webshop nog beter vindbaar maken. Zodat leveranciers zich kunnen concentreren op datgene waar ze in uitblinken: smaakvolle versspecialiteiten leveren.

Shopforce zal tevens een serie nieuwe portalen lanceren om haar krachtige en betaalbare e-commerce oplossing ook voor Chinese restaurants, pizzeria’s, snackbars, sushi restaurants toegankelijk te maken. Online bestellen en/of online reserveren.

Graag tot horens/ziens in 2017!

Het Shopforce team

Volgende fase Shopforce

Shopforce is een nieuw e-commerce platform. Een nieuwe generatie. Met unieke netwerkmogelijkheden. Nu het Versbesteld.nl concept staat is Shopforce klaar om de generieke architectuur van het Shopforce platform te benutten voor andere online concepten die producten of diensten van leveranciers aanbieden aan eindgebruikers via webshops, webshop-in-webshops en webshop-op-portals.

We zoeken bedrijven, organisaties en ondernemers die een veelvoud aan leveranciers willen voorzien van een webshop, deze leveranciers willen koppelen voor meer bestel- en betaalgemak voor de eindgebruiker en/of (de producten/diensten van) leveranciers beter vindbaar willen maken via portalen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld:

  • Franchisegevers die elke franchisenemer een eigen lokale webshop of reserveringsfunctionaliteit aan willen kunnen bieden en groeperen op een landelijk formuleportaal
  • Winkelstraten, zodat consumenten in één keer bij alle winkels online kunnen bestellen en betalen
  • Producenten/importeurs/leveranciers, die gezamenlijk de eindverbruiker rechtstreeks willen bereiken zonder tussenhandel

Samen met u zoeken we graag naar nieuwe proposities om bestaande markten efficiënter en effectiever te laten functioneren.

Bel ons

Neem contact op met een accountmanager van Shopforce via 085 888 3395 om de mogelijkheden te bespreken.

Een op de drie Amerikanen koopt online voedsel

Meer dan dertig procent van de Amerikanen kocht afgelopen half jaar minstens een keer eten via internet. Dan gaat het niet om de toevallige pizza of shoarma maar reguliere boodschappen.

Dat laat een nieuwe Harris Poll zien, schrijft Internet Retailer. Het percentage wordt nog iets hoger als de groep die helemaal niet via internet shopt buiten beschouwing wordt gelaten. Dan gaat het om 45 procent van de consumenten, aldus de telefonische rondvraag.

Het blijken vooral 18- tot 35-jarigen te zijn die moeiteloos naar het web stappen om eten te kopen. Nog wat specifieker: studenten, ouders en inwoners van steden shoppen liever hun eten vanuit de luie stoel, of onderweg via de mobiel, dan dat ze met een mandje door gangpaden schuifelen.

Niet zelden betreffen de internetboodschappen voedsel dat de shoppers niet in de winkel konden vinden.

Een kwart van de ondervraagden zegt dat deze gedragsverandering eroe leidt dat ze überhaupt minder naar de winkel gaat om eten te kopen. Omgekeerd laat niet iedereen zijn boodschappen thuisbezorgen, omdat afhaalpunten prettig snel blijken.

Bron: http://www.emerce.nl/nieuws/op-drie-amerikanen-koopt-online-voedsel

Rabobank: Broodverkoop in de toekomst steeds vaker online

De Rabobank constateert dat de broodverkoop steeds vaker via het onlineschap loopt. De opkomst van online broodverkopen heeft volgens de bank ‘ingrijpende gevolgen’ voor zowel de supermarkten, de industriële bakkerijen als de consument.

Voor alle industriële bakkers, van klein tot groot, geldt dat ze vroeg of laat met online verkoop aan de slag moeten, aldus de Rabobank.

De bakkerijen van de toekomst zullen opnieuw moeten kijken naar hun assortiment, naar hun marketing en de logistiek rondom hun product.

Vindbaarheid van producten en het juiste productassortiment zijn belangrijke sleutels zijn tot succes. Daarbij is een meer dynamische marketing onontbeerlijk op de aandacht van de online consument te trekken.

Het online kanaal biedt ook mogelijkheden voor nieuwe producten en concepten zoals bijvoorbeeld diepvries brood of juist ‘bake-to-order’ versgebakken brood. Momenteel worden er in Nederland online ongeveer 275 verschillende broodproducten aangeboden. Dat aantal zal snel gaan groeien.

In het Verenigd Koninkrijk heeft men in de online supermarkt al snel een keuze uit zo’n 850 verschillende broodproducten. In Frankrijk reikt het broodassortiment veelal niet verder dan 150 artikelen. De Franse consument koopt zijn brood vooralsnog liever bij de ambachtelijke bakker.

Bron: http://www.emerce.nl/nieuws/broodverkoop-toekomst-steeds-vaker-online