Optimale klantbeleving en wereldwijde profilering mogelijk, met minder inspanning

Stel het volgende scenario voor:

Een consument gaat naar www.dorpspleinABC.nl, bestelt én betaalt in één keer smaakvolle streekproducten bij de ambachtelijke bakker, slager, groentewinkel, bestelt ook direct verse bloemen van de lokale bloemist mee, maakt online een afspraak bij de kapper en de lokale (taxi)chauffeur komt de boodschappen bezorgen en brengt de consument naar de kapper en weer naar huis.

Met een Online-Winkel (webshop) via het Shopforce Platform krijg je als ondernemer toegang tot een totaaloplossing om consumenten naast fysieke aanwezigheid digitaal gemak en lokale logistiek te bieden, zodanig dat consumenten meer lokaal gaan bestellen!

Jouw inspanning is beperkt tot het invullen van een online vragenformulier en het sturen van een overzicht van je prijzen per e-mail. Vervolgens ontvang je een gratis, naar jouw voorkeuren ingerichte, doelgerichte Online-Winkel of ReserveringsModule met een eigen uniek internetadres.

Promotie? Dat kan je enerzijds gratis zelf doen via je website en Facebookpagina, anderzijds kan je dit uitbesteden aan ons. Shopforce gaat je WebShop ook centraal promoten, zowel landelijk als lokaal, samen met lokale partners in de buurt of collega’s in dezelfde branche land. Samen kan je meer bereiken.

  • Eigen lokale marketing kanalen:
    • WebShop op uw WebSite
    • WebShop op en binnen uw Facebookpagina
  • Gezamenlijke lokale marketing kanalen:
    • in de webshops van collega’s met wie u online samenwerkt, zodat de consument in één keer kan bestellen en betalen
    • op een lokale marktplaats: het dorps- of marktplein online! Van bakker tot kapper, de consument kan alles op één plek online regelen.
  • Centrale landelijke marketing kanalen:
    • landelijke branchespecifieke marktplaatsen waar alle aanbieders snel te vinden zijn (bijvoorbeeld VersBesteld.nl)

20180109 - Shopforce - Oplossing - Visueel (4)

De voordelen

Een WebShop via het Shopforce Platform biedt lokale leveranciers de volgende voordelen:

  • klanten kunnen snel een bestelling plaatsen
  • gemakkelijke omzet: self-service door de klant
  • meer tevreden bestaande klanten die loyaler zijn
  • nieuwe klanten die u nooit eerder in uw zaak heeft gezien
  • no cure no pay en geen contractsduur
  • gratis ingericht en onderhouden
  • kleine fee of percentage per bestelling of reservering
  • het platform is altijd actueel conform de laatste stand van de techniek
  • krachtige combinatie van promotie via eigen kanalen en centrale kanalen
  • verlaging/delen van marketing kosten
  • versterking van de online concurrentiekracht ten opzichte van het grootwinkelbedrijf

Direct (gratis) aanmelden

Stuur een overzicht van uw prijzen en vul dit formulier in en ontvang een gratis ingerichte WebShop of ReserveringsWebsite retour. Deze online service, met eigen uniek internetadres, presenteert het Shopforce Platform vervolgens op meerdere online markten tegelijk (zie boven). Op basis van no cure no pay.

Benieuwd hoe we je op de hoogte stellen van een bestelling of reservering? Kijk dan hier: notificaties